Garantija un atteikuma tiesības

  1. Visām Skyhunters.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
  2. Visam Skyhunters.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām. Patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
  3. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm var atšķirties, informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt rakstot uz e-pastu: info@skyhunters.lv vai pa talruni +371 27013333.
  4. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
  5. Lai saņemtu servisa apkalpošanu, Jums ir nepieciešams saglabāt un uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu, kā arī nogādāt preci autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā  vai Interneta veikala www.skyhunters.lv servisa centrā.
  6. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori),spuldzēm (piemēram, elektriskās, LED, halogēnas, energodrošas un cita veida lampas) piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji) un citu elektrisko aprīkojumu.
  7. Atgādinām, ka patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
  8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ.

    1. Ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas: tiek konstatēts, ka bojāta preces ražotāja garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā un/vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu.
    2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
    3. bojājumi kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju: saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē u.t.t;
    4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.);
    5. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
    6. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
    7. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).
    8. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
    9. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā;
    10. nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).

    Gadījumā, ja preces kvalitāte neatbilst norādītajai vai sabojājusies, pircējam ir šādas tiesības saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām:

    1. Doties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) - iesakām kā visātrāko problēmas atrisināšanas veidu;
    2. sazināties ar Skyhunters.lv darbiniekiem pa e-pastu: info@skyhunters.lv vai zvanīt pa tālruni +371 27013333. Kā arī var doties uz Kr. Barona 130 / K 10, Rīga, LV-1012 (Ieeja no Dārzaugļu ielas pretī DUS Statoil) (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);
    3. gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
Visi gadījumi, kad atteikuma tiesības nav izmantojamas apskatāmi šeit.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums - Likumi.lv